שיחה אישית
אלכסנדר פוטרמן
-
מסגרת:נווה שריה
-
קבוצה/ כיתה:גליל, יא’ 2
-
מדריך 1:משה כהן
-
מדריך 2:דניאל פרידמן
מרחב הרגשי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות:
מרחב המשפחתי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות:
מרחב החברתי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות:
מערכת היחסים
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות:
מרחב הרוחני
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות:
מרחב הלימודי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות:
מרחב התפקוד והיצירה
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה? האם יש נקודות אזהרה? כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה? ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך? איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש לעדכן איש צוות נוסף?
שם איש צוות: