סיכום ועדה
אלכסנדר פוטרמן
-
מסגרת:נווה שריה
-
קבוצה/ כיתה:גליל, יא’ 2
-
מדריך 1:משה כהן
-
מדריך 2:דניאל פרידמן
מרחב הרגשי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה:
מרחב המשפחתי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה:
מרחב החברתי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה:
מערכת היחסים
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה:
מרחב הרוחני
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה:
מרחב הלימודי
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה:
מרחב התפקוד והיצירה
1. מהם האתגרים שאיתם מתמודד החניך בתקופה אחרונה¿ כיצד הדבר מתבטא?
באיזה מידה האתגר זה משפיע על תפקודו של החניך:
2. מהן נקודות החוזק שהתגלו בחניך בתקופה האחרונה¿ ובאילו סיטואציות?
3. מהן המטרות לשליש הקרוב לאור מצבו של החניך¿ איך הדבר אמור להיראות בפועל?
האם נדרש ליווי של איש צוות במטרה זו?
דמות מלווה: